Hazalaskin Kızlar hiç sancı ve su gelmesi gibi durumlar yokken suni sancı ile Doğum başlatılıp normal Doğum yapan var mı . Ne kadar sürdü açılmanız ve doğumlarınız nasıl geçti anlatır mısınız ?
Bedihaaa Hazalaskin benim ne sancım vardı nede suyum gelmişti 41+4te yatış yapıldı sabah saat 10:30da suni sancıya başladılar tam 24saat sonra bebeğimi kucağıma aldım 🥰
2022bebeki Hazalaskin Beeenn düzensiz sancilar 20-30 larda suyum da gelmemisti öğlen 12 de suni takıldı gece 2.45 te minnosum vajinal doğumla geldi. Suni sanci beni asla etkilemedi acilmamin ilerlemeyisi ve bebegin kanalda sıkışması problem oldu ama bu herkeste olacak diye bir şey yok tabi
Bedihaaa Hazalaskin evet bide artık çok acıktıgım için bir tane bisküvi yemiştim yemez olsaydım keşke kus kus çok kötü oldum çok haksız leş timsah o şekilde bide doğuma girdim ıkınmaya bile halim yoktu
2022bebeki Hazalaskin Açılmam 3 cmdi suni aldim sonrasında. Sancim yoktu suyum da gelmemisti hastahaneye yattığımda
Bedihaaa Hazalaskin evet ilk doğumumdu doktor çatın dar olduğu için bu kadar zorlandın ikincide daha rahat olursun dedi bakalım şuan 21haftalık hamileyim inşallah Suriye gerek kalmadan yaparım bu sefer🥰