bugün verdiğim kan testi.
Ancak testlerde silik bir çizgi görüyorum. Adet günüme 11 gün var. Ancak göğüslerimde ağrı var ve kasıklarımda da ağrı var. Regl dönemi ağrılarım bu kadar erken başlamaz. Kafam çok karışık. Biliyorum regl günüme kadar beklemem gerekiyor ancak bekleyemiyorum. 🥺 !
