kadr3 aynıyız bende sadece alışverişin %90 ını bitirdim ama temizlik yapmadım , daha gardırobumuz gelmediği için bebeğimin kıyafetlerini yıkayamadım bavulu hazırlamadım , bebek odası yapacağımız odayı daha tam boşaltmadık vb . Martın sonunda başlayacağım ara sıra annemde yardıma gelecek olur biter diye düşünüyorum