[silindi] Kızlar bugün tam 32 haftalık olduk doktor kontrolüm vardı 2500 gram gayet iyi dedi sizlerin bebişleri nasıl gidiyor hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🧿🧿🧿❤️❤️❤️
busraydnc [silindi] bencede gayet iyi hatta haftasına göre fazla bile 32 de gittiğimde 2050 di şimdi 34 oldun yarın kontrolüm var anca 2500 olmuştur diye düşünüyorum
Miniklerim22 [silindi] benimde 31 haftalık 1500 kilo 2 hafta gerilik var kızımda bana dua edermisiniz haftasını yakalasın üstüne birde hasta oldum cok üzülmekten sanırım pazartesi 32 oluyoruz kontrolüm var
Ozge1708 [silindi] 32+1 de 1.900 gramdı kızım. Ama benim rahimde damarlarda direnc var bu yüzden çok yavaş kilo alıyor. Kan sulandırıcı kullanıyorum.
[silindi] Miniklerim22 hiç stres yapmayın her sabah haşlanmış yumurta kaşar peyniri bol bol süt için muz yiyin Ispanaklı yumurta yapın yanında mis gibi yoğurt yiyin Sabah 2 akşam 2 magnezyum alın Bakın nasıl tamamlıyor ama stresten uzak lütfen 🌸