GsAnne Arkadaslar kontrolde sadece kese ve yolk gozuktu doktor olumsuz bisi demedi ama bebegi gormemiz gerekir miydi ? Dun devlete gittim olumsuz konustu bugun ozele gittim takip etcez haftaya kontrole cagirdi. Bilgili arkadaslar yardimci olur musunuz?
Batbur GsAnne ne gibi olumsuz konuştu ki… ben doktorları da anlamıyorum motive etmesi gerekirken Benim bildiğim herkeste değişebiliyor bu olay bende 6. Haftadayım Salı doktora gidicem bakalım kalp atışını duyabilir miyim bilmiyorum geçen hafta gitmiştim sadece kese görünmüştü
My_Angels GsAnne bir arkadaşım 7.haftada keseyi gördü 9. Haftada kalp atsini duydu bebeği gördü geç döllenmeden kaynaklı da olabilir herkeste değişiklik gösteriyor bende yeni öğrendim gebeliği 5+2 haftalık 2 hafta sonra kese için gitcem inşallah 🤲 içini ferah tut herşey güzel olur ALLAHin izniyle inşallah 🤲♥️
Em16 GsAnne benim 5+4 te keseyi gördü. 6+4 te bebeği gördük ve kalp atışlarını duyduk. İçinizi ferah tutun İnşallah her şey gönlünüzce olur 🙏🏻
Milen7 _tuuggcce_ 7+4 üm dün kontrole gittim bebek görünmeyi geçtim kalbi bile gözüküyor, hareket ettiğini ultrason ekranında çok net görebildim. Kesinlikle bu haftada gözüküyor 7 de falan yani Hafta da kalp atışlarını duydum bebeği de gördük
_tuuggcce_ Milen7 ama bu bildiğim kadarıyla herkeste farklı olabiliyor. Yani 8. Haftada gören veya kalp atışını duyan var
GsAnne Batbur cnm dun devlete gittim 6+4 deydim kese ve yolk olusmus dedi bebegi gormemiz gerekirdi dedi pztesi tekrar gel gorunmesse konuscaz dedi kurtaji kast etti😢
GsAnne My_Angels saol cnm Allah razi olsun hepimiz saglikla alalim bebeklerimizi kucagimiza devlete kalsa ztn pztesi kürtaja alincam
My_Angels GsAnne değerlerin güzel ilerlediyse kanaman yoksa bekle kabul etme kürtajı ben kızımda inanki 8 haftalikken hem keseyi hem bebeği gördüm kalp atışlarını duydum ama çok çok azz ALLAHin izniyle hepimiz evladimizi hayırlısyla kucagimiza alalım inşallah 🤲
GsAnne Batbur amin cnm özel gec döllenme olabilir bir iki hafta daha bekleyebiliriz dedi kanama olmadigi surece sorun yokmus cok sükür buda giderse ztn 3. Düşügüm olacak 😢
asimeylmz_1222 Ayni durumu yaşadım 6. Hafta da gittim kese ve yolk kesesini gördüm ama bebeği göremedik haftaya kontrole çağırdı bakalım
GsAnne My_Angels amin cnm bnm bende bekliycegim doktorda oyle dedi kanama olmadigi surece bekliycez dedi.
Beyzaaa21 Benim bebeğim 8.haftada göründü ama görünene kadar canımdan can gitti düşük olabilir dediler
GsAnne Beyzaaa21 evet yasayan biliyor cok zor sabir dua istiyor saglikla alalimda kucagimiza insallah 🙏🙏