Arkadaşlar ben birşey sormak istiyorum sizlere biliyorsunuz ki sağlıksız gebelik geçirdim kanama halen devam ediyor 15 martta doktora gideceğim bugün eşim ile konuşurken aklımıza takıldı bu gittiniz doktor bize dediki bu gebelik olarak bile sayılmıyor ama 3 adet sonra yani 3 ay sonra tekrar deneyebilirsiniz biz bu kadar zaman beklemek istemiyoruz bu kanama bitince hemen denemek istiyoruz. Çünkü bizim daha önceki
durumlarimizda testler yapıldı vs tıbben sorun çıkmadı hatta gebeliğimi öğrenmeden önce yeniden yapılan testler vardı kan uyuşmazlığı, kan pıhtılaşmasi Genetkk vs. İşte aklıniza gelebilecek butun testleri biz tekrar ettik eşimle beraber hiç bir sorun yok bizim kafamıza takılan şey şu bu durum gebelikten sayılmıyorsa rahmin kendisini toparlaması 1 adet yetmez mi.? Yani 1 adetten sonra tekrar denesek çok mu erken olur.? tabi 15 martta üniversite tekrarlayan gebelik kaybi bölümünde doktorum orda gideceğim ve şuan ki durumumda haberi yok kendisine ulaşamadığımiz için o ne diyecek bilmiyorum ancak ben bu kadar uzun beklemek istemiyorum çünkü normal bir düşük değil gebelik olarak bile sayılmıyormuş bu konuda daha iyi bilgisi olan beni bilgilendirirse sevinirim