Sinem044 çook çok memnun kalacağınızdan eminim. Çok tatlı dilli güler yüzlü arkadaş gibi davranıyor. Çekinmiyorsunuz yanında hiç. Siz sormadan herşeyi tek tek anlatıyor. Numarasını da veriyor WhatsApptan her saatte ulaşabiliyorsunuz. Şöyle söyleyeyim doğumdan 1 ay sonra büyük oğlum aynı hastanede gözünden operasyon geçirdi. Ameliyathanenin önünde eşimle beklerken Neşe hanım geçti yanımızdan sezaryen doğuma giriyormuş o sırada, bizi farkedince hemen koşarak yanımıza geldi. Neden orada olduğumuzu sordu konuştuk vs. Doğumdan çıkınca da tekrar yanımıza gelip oğlumun durumunu sordu. Sadece selam verip geçebilirdi de.. özetle kesinlikle gidin pişman olmazsınız🥰