Kızlar tek başımayım eşim asker rahimime bıçak saplanır gibi oluyo daha öncede açmıştım post alttan muayane olmamıştım acile gidince şu iki gündür karnımda sertlesme bebek hareketlerinde çoğalma başladı iki gündür de avuç içim kadar sıvı bişi geldi kokusuz renksiz acile gitmeli miyim yoksa doğuma hazırlık sancısı mi bu 37+2 yim