Zeynepozcan Harunnazli ama bu değere göre hafta hesaplanmaz, son adet tarihinin ilk gününden itibaren hesaplanır
aysebaday61 Harunnazli ah canım benim sende benim gibi. Çok erken öğrenmişsin beklede dur şimdi ☺️ 2 gün sonra tekrar test yap bence
Harunnazli Zeynepozcan biraz heyecan yaptık açıkçası doktor pazartesi gel sonuçlar için değil umarım güzel şeyler duyarız
Harunnazli Bir kaç gün önce idrar testinde çift çizgi çıktı bugün de kan sonucunda bu şekilde çıktı sizler nasıl öğrenmiştiniz değer sizce de iyi değilmi
Harunnazli pinkioctober ayin ikisinde adet olunması gerekirken bekledik bugün gittik ama doktor keseyi gördük bebeği görmedik dedi
AhmetVeMustafa Harunnazli 5000 in üstünde bebek gözüküyor sanırım öyle biliyorum ama değerin çok güzel 🧿
cf__ Harunnazli evet mümkün sizin baya gecikmiş demek ki ben 365 ken öğrenmiştim 🙏🏻 bebek kesede benimde yanılmıyorsam 7. Haftada gördük
Gizemgksnmz Harunnazli evet ben keseyi betam 3000 lerdeyken görmüştüm 1 hafta sonra da kalp atışını duymuştuk darısı sana inşllah 🙏🙏
Busrayasin2351 Harunnazli ben keseyi gordukten 1 hafta sonra bebegimi görmüştüm biraz daha sabredin sizinde çok yakında görünür inşallah ❤
Harunnazli Zeynepozcan ben 37 haftalık hamileyim son adet 24 haziran ben bunu bi arkadaşım için sordum ☺️🤭
Eybikk Harunnazli aynen benim kinde de öyleydi 1 hafta sonra bol su içip sıkışarak muayeneye gelmemi istedi doktor . O şekilde görünmüştü umarım sende de aynısı olur 😇