25+6 günlükte gittim kontrole 1.76 gram ve 35 cm.di. Bende kilolu hamile kaldım. 79 ile kaldım. İştahsızlıktan 74.e düştüm. Şimdi 75.im. almasam iyi olur. Ayrıntılı ultrasonda doktor bana kilolusun dedi😞 psikiyatri ilaçlarından dolayı 28 kilo almıştım 1 yılda. Diyetle 9 kilo verdim. Bebek işlemlerine de başlamıştım korunmayida bıraktık. nasılsa gebe kalmam daha. Çünkü düzensiz adetim vardı. Korunmayı bıraktığım gibi 1 buçuk ay olmadan hamile kaldım.