Rabia04_09 ben şahsen memnun kalmamıştım Saadet hanımdan hoş karşılıyor ama hızlı ve özensiz bakıyor, numarasını vermiyor. Aytekin hanıma gidiyorum çook memnunum. Detaylı bakıyor, uzun uzun bilgi veriyor, numarasını paylaşıyor, normal doğum yanlısı onda doğum yapanlar çok memnunlar