Cansuercan Reshaa bnde bebek yagı kullaniyorum 34 haftadayim hala catlagim yok cok sukur :) amaa heran hersey olabiliyomuss maleseff bide genetik diyorlar
Kibariye 35 +2 günlüğüm çok çatlağım var başından beri badem yağı sürüyorum dün doktorum zeytin yağıda sabah akşam sur ama beyaz tenli ve derin ince olduğu snein catlaklarina hic bişe engel olmaz dedi 😐😐😐
Zeynep_38 Kacinci hafta da başlamaliyiz çatlaklar için zeytinyağı ya da bebek yagi sürmeye ben 12 haftalık oldum henüz kullanmıyorum
hayathayal Zeynep_38 kullanin. 14.haftada arkalarim catladi. Bilseydim surmeye baslardim gec kalmisim. Ne kdr rken o kdr iyi
Aysgl123 33 e geldik bu haftaya kadar hiçbişe olmadı bebe yağı sürdüm hep ama bu hafta morluklar başladı ufak tefek nasıl durdururum bilmiyorum
Caglasmsk Valla hic bisey onlemiyor ya burda bi bayan 38e kadar kremler yaglar fln surmus hic catlamamis 38.haftada sancıları tutunca catlamis hep karnı felan oyuzden bence hicbisey onlemiyor.