Mrryme Kızlar merhaba 34 +2 haftalığım şuan bugün kan verdim açlık ve tokluk olarak idrar enfeksiyonu var dedi doktor antibiyotik,toz ve vajinadan fitil verdi.Bu şekilde sorun yaşayan oldumu hiç bebeğe bir etkisi varmıdır?
Merveincim Mrryme geçmiş olsun. Antibiyotik ve vajinal fitil bende kullandım. Antibiyotiğinde fitilinde bebeğe hiç bir zararı yok doktorunuz sonuçlarınıza uygun ilaç yazmış içiniz rahat olsun. Sadece fitilden sonra vajinal enfeksiyon akıntı yapıyor akıntıyla gidiyor Yani. Ben pazartesi fitil kullandım bugün idrar verdim çok şükür temiz çıktı
Bebiskosuu Sonuçlarınız nasıldı kaç çıktı değeriniz benim de vardı hafif siye antibiyotik vermedi doktorum