Esoo0698 Elftksv Benim 30dan sonra hep oldu bi yerde toplanıp karnım taş gibi oluyodu 36da doğurdum 🥴
Meltemm30 Esoo0698 merhaba nasıl anladınız doğum olacağını suyunuz mu geldi? Bende dünden beri ağrılarım var dayanılmıcak gibi değil ama yürüyüşüm bile değişti sanki bebek aşağıda gibi hissediyorum
gulsumozree Meltemm30 benimde bir hafta oyleydi 33+4 te doktor erken dogum riskin var dedi bence doktora git sikayetlerini dile getir icin rahat olsun 36 ya kdr cok hareket etmemeni tavsiye ederim
Meltemm30 gulsumozree Teşekür ederim cevabınız için yarın sabah gidiyorum doktoruma inşallah hayırlı sonuçlar alırım 🙏🏻 çok erken çünkü korkuyorum