Geces Herkese merhaba:) Eşim 0Rh+ Ben 0Rh- kan gurubuna sahibiz şuan hamileyim indirenkt coomps testi yaptırdık sonuç negatif çıktı çok şükür ama 2. Gebelik için riskli olabilirmiş bu durumu yaşayan var mı ?
Banubebek1 Geces benimde 2. Gebeliğim 19 haftalık olduk şükür bişey yok 28 de aşı olucaz oğlumda gayet sağlıklı iyi düşünün iyi olsun sağlıkla gelsinler 😊
cgdm-trzi Geces eşim B+ ben 0- bebeğim kan grubu da 0+ hem hamileliğimde hem doğum sonra Rhogam aşısını oldum. Şimdi 2.gebeliğim bi sıkıntı yok şükür 🙏🏼🌸