Mustili Hanımlar merhabalar 27+4 olduk bugün doktor şekerimin yüksek olduğunu dahiliyeye gitmem gerektiğini söyledi Bu durumu yaşayan var mı nasıl beslendiniz kontrol altında tutmak için