SelinYldrm 56 gün var doğuma, ev taşıdık ve hala doğalgaz açılmadığı için annelerde kalıyoruz. Yarın kısmetse odası gelecek, hastane çıkışları hazır, benimse sadece geceliğim hazır 😁 ev kullanılmadığından temiz duruyor bi silip süpürmek yetecek bi de camlar elden geçerse iyi olacak tabi.. hastane hediyelikleri de hazır bi etiketleme kaldı. Her şey yarım yamalak yani özetle 🤦🏻♀️ Haftaya evime geçebilirsem odası kıyafetleri yatağı beşiği hazırlanacak. O arada hastane çantamızı da hazırlarım diye düşünüyorum. Tam her şey bitti oh be dediğim gün doğurmaktan korkuyorum 😂