Nurturannn
Benim ilk gebeliğimde çok kusmam olmuştu pek folik asiti kullanamadım bebeğiminde kafatası oluşmadı kürtaj oldum. Ertesi gün direk folik asite başlayıp 3 ay kullandım. Gündüz yutuyordum. Hamilelik başladıktan sonra pek mide bulantım falan olmadı ama hamilelik nezlesi geçiriyorum geniz akıntım var boğazımdaki balgam midemi bulandırıyordu o yüzden gündüz pek kullanmadım hep gece yatarken yuttum bi problemde olmadı yani folik asit nedenli bi bulantım vs yoktu