GULSE23 Ilk gebeliğim tecrübesizm bebisimin hareketleri güçlü hissediyorum ama arada bir karnımın bir tarafına toplanıyor taş gibi oluyor 1 dk sonra falan geçiyor. Bu normal bir durum mu acaba sancı veya kasılma değildir inşallah ağrım falan yok
_mmmmellek GULSE23 evet kuzum normal sayılıyorda 1 dakikanı bilmedim genelde 30 saniye sürmesi gerekir
Tugcekivrak GULSE23 benim de aynı şekil oluyor geriliyor karnım 33+4 olduk bir tarafa toplanıyor 5 10 sn sürüyor
Egemooms GULSE23 Canım senin yine iyi 1 dakika sürüyormuş şuan 33+2 yim ama 31 den beri toplanıp duruyor ve o kasıldıkça ben patlıyacakmışım gibi hissediyorum ve baya uzun sürüyor 8 dk sürdüğü bile oldu doktora sordum normal dedi nst ye bağladı sancı da yok durumu iyi normal dedi gönderdi