GULSE23 Ilk gebeliğim tecrübesizm bebisimin hareketleri güçlü hissediyorum ama arada bir karnımın bir tarafına toplanıyor taş gibi oluyor 1 dk sonra falan geçiyor. Bu normal bir durum mu acaba sancı veya kasılma değildir inşallah ağrım falan yok