Kevbat Daha önce doktorum Gynoferon yazmıştı ama bana çok dokunduğu için bu ilaçla değiştirdik, bu da dokunur diye çok korkuyorum kullanamadım daha. Kullananan arkadaşlar varsa yazabilir mi 💕
Twin-22 Evet ben kullanıyorum sabah ve akşam aç karnına bir su bardağına eklyerek tadı meyvesuyu gibi beni rahatsız etmiyor umarım sizi de etmez 🌺
Beigebaby Ben gebeliğimi öğrendikten itibaren kullandım yakın zamanda doktorum değiştirdi oroferonla , demirim düşük çıktı .
Kevbat Beigebaby Bana 12. Haftamda vermişti doktor sonra çok dokunduğunu söyleyince 16. Haftasına kadar bekletti. Gelinimiz var 18. Haftasında hiç kullanmadı maşallah anlamadım 😅