Cerennceren Beyazlale Ben şuan 37+2 yim 38+1 e gün verdi doktorum nasip olursa ayın 16 sına sezeryan olacağım
BabyMinor Beyazlale 30 dayken dr u darlamaya baslamıştım ama hala net bi tarih vermedi devlet oldugu için
Beyazlale Betoce 36 haftaligim pazartesi gidicem gün verririz demişti acaba bir hafta için demi veriyorlar genelde nasıl oluyor