HllBlgn lierac kullandım ve sonuç harita gibi çatladım şimdiki aklım olsa o kadar para dökmezdim sadece Hindistan cevizi yağı sürerdim ben vıcık vıcık sevmediğimden lierac iyime gelmişti ama bence yeterince nemlendirmedi İnanın doğal yağlar kat kat daha iyi nemlendiriyor ayrıca çatlayacaksanız ne sürerseniz sürün çatşıyorsunuz