Bende bu ay denedim ovülasyon ama hiç pik görmedim hatta bazı günler tek cizgi siliklik bile olmadı ben yanlış yapıyorum galiba dedim. 6 gün kala 2 cizgiler cıkmaya başladı silik silik bu sabah dayanamadım gönderdikleri gebelik testini yaptım orda silik cizgi cıktı kafam karmakarışık baya görüyorum çift cizgiyi ama bi tuhaf oldum anlam veremedim. İnşllah güzel haberler alırsın🤲🏻