AlmilaninAnnesiii Kızlar bebisleriniz icin mevlüd yada kırk mevlüdü yapacak mısınız yada yaptınız mı? Yaptıysanız hediyelik ve cikolatalarinizi nerden nasıl yaptınız?
Poyrazin_annesi AlmilaninAnnesiii ben 40 ı cıkınca sünnet ettırmıstm oglumu ozaman sünnet mevlüdü yapmştm sadece Hediyediyari1453 ınstagram sayfası burdan yaptrdm
Silaaa_2 AlmilaninAnnesiii ben oğlumun kırkı çıkınca mevlit yaptırmayı düşünüyorum hatta mevlit takımı bile hazır 🤗
Aysecan0335 Mevlüt yaparım nasipse ama 40 içindeyken yapmam şöyle bi ele avuca gelsin toparlasın mesela 2 3 ay sonra diye düşünüyorum ben