Merhaba arkadaşlar biz bugün 25+3üz. Birkaç gündür üzerimde garip bir sersemlik var her an düşüp bayılacakmışım gibi. Kafam ağır geliyor vücuduma. Normalde düşük tansiyonlu biriyimdir 10-6 falan çıkar bugün ölçtüm 8-5 çıktı sizler de yaşıyor musunuz bu durumu?