Sizin normal bebek hareketi de olabilir o yuzden stres yapmayın ,benimki hemen geçmiyordu.Kontrole gittiğinizde rahim agzi uzunluğunu sorun.normalse sadece magnezyum veriyorlar ve istirahat et diyorlar. Kısalma varsa progestan fitil ve iğne veriyorlar.