Blnmzz merhaba biraz geç oldu yazmak için bende 8-9 Aydır fethiyede yaşıyorum istanbuldan geldim ve çok zorlandım. Kiralar çok pahalı , iş imkanı kısıtlı genellikle sezonluk iş var çalışma saatleri kadınlara uymuyor. Klima ile ısınıyoruz ne kadar soğuk değil deseler bile evler serin oluyor ve klima sadece bir odayı ısıtıyor öteki odaya titreyerek geçiyoruz. Özel hastaneleri çok gelişmemiş yıllardır var ama bir gelişme göremedim açıkçası çok eksik kalmışlar. İyi yönü işte bebek için güzel ortam yeşillik ,temiz hava ,deniz ve organik pazar ürünleri güzel şeyler bunlar. Bahar mevsimleri çok güzel yazın biraz kalabalık oluyor. Kreşleri,okul,kurs vs fiyatları uygun. Fethiye’nin iyi yönlerinde var kötüde ben sakin ve bol oksijenli olmasından dolayı tercih ettim biraz uzun oldu kusura bakmayın 😌