Tugcekrblt 11 haftada kız diyemez. Yani kesin konuşamaz. Doktor çıkıntı görmediği sürece hep kıza benziyor der ama kesin bişey diyemem der. Benim doktorumda 12 haftalıkken belli olmuyor ama kıza benziyor dedi. 13. Haftada tekrar gittm. Yine kıza benziyor dedi ama netleşmemiş dedi. İyice yakınlaştırdı. Yakınlaştırınca da bi çıkıntı var gibiydi. Valla ikiside olabilir söylemek için erken. Biz doktorlar bi çıkıntı göremediğimiz sürece hep kız deriz dedi. Asıl cinsiyet 4 buçuk 5 aylıkken netleşir o zaman a kadar değişme ihtimali çok yüksek dedi. Yani 17-20. Hafta arası söyledikleri net doğru bilgidir.