Kızlar merhaba. Gebelik kolestazı olanlar bi şey danışacağım. Bit hafta önce aşırı kaşıntı ile gittim doktorum testler sonucunda gebelik kolestazı olduğumu söyledi. İlaç kullanıyorum Ursactive. Düzelmişti az da olsa fakat ikidir artmış durumda kaşıntı. Dr danıştım tekrar test yaptı düşmüş değerler fakat hala ara ara atak kaşıntılar oluyor. İkisinde de yumurta yemiştim acsba yumurta tetikliyor olabilir mi ? Bilgisi olan pahlaşabilir mi lütfen ??