rukiyearass Kardelenkardi kullandım hiç bir işe yaramadi. mixovul 7 ovul verdi doktorum faydasını cok iyi bir sekilde gördüm😊
Selisce Kardelenkardi bende kullandım kaşıntı vardı geçti ama akıntıya hiç etkisi olmadı üstelik kullanmasıda çok zordu hiç kaygan değil
Kardelenkardi Off ya gerçekten çok bunaltıcı bir durum idrar kültürü m temiz çıkıyo ama akıntı var asla geçmiyo korkuyorum
Selisce Kardelenkardi kaç haftalıksın bende de idrar kültürü temiz akıntı hep var antibiyotik bile içtim fitili kullanırken
Kardelenkardi Selisce 20 haftalığım bende kaşıntı falanda yok sadece akıntı var canım suya atılan tozlardan içtim onlar hiiç bir işe yaramadı ayrıca çokda dikkat ediyorum su içerim çamaşırımı ütülerim ama yok geçmiyo ya
Selisce Kardelenkardi ben 33 haftalığım tozlar dışında hap olarak antibiyotik kullandım o bile etkilemedi sarı yeşil arası oluyor bende temizliğe sürekli değiştirmeye dikkat ederim bol su da içiyorum geçmiyor inşallah bebeği etkilemesin de çekeriz artık
Anneadayi0404 Kardelenkardi bebek baskı yaptıkça Rahime akıntı olur dokruma söyledim öyle dedi yani hiç bir ilacın etkisi olmaz doğuma kadar
Kardelenkardi Anneadayi0404 Evet ama bu maalesef normal bir akıntı değil rengi sarıdan yeşile dönük oluyo bazen açıkcası beni korkutan bu oldu
Anneadayi0404 Kardelenkardi korkma canım benimde bazen sarı oluyor gerçekten çok kötü ve fazla oluyor akıntı sen doktora söyledin mi
Kardelenkardi Ozoooo ya gerçekten mi napıcaz hiç bilmiyorum bide kocaman bişey daha öncede hiç kullanmadım fitil ürktüm açıkcası bide işe yaramazsa 😬