İsim konusunda bir türlü anlasamadık.
3 tane oglan olunca insan tıkanıyor 😀
Alparslan dedi kendisi. Bende hiç ikili isim sevmem
Kaan Ege Kıvanc diye diye ayıkladık Ayaz karar kılmıstık ortak karar 😀
Ama benım aklım hep Pars’ta kalmıştı 😀
Sonunda ikna oldu. Tamam dedi Pars olsun 😀
Hayır aslan kaplan kartal oluyorda Pars neden olmasın :) bi çeşit hayvan sonucta
Benımde adım Ceylan :))