Mervece1 Sezeryandan sonra regl ağrısı geçen ? İlk sezeryan doğumum, 2. kez ağrısız regl oluyorum. Böyle olan var mı çok ilginç
Tiiffany Mervece1 benımde tam tersi olmustu. Normalde cok hafif atlatirdim 2.sezeryan dan sonra yatak döşek oldum. 3.sezeryan da düzelir umarım :))
myangelson Mervece1 benim aynı seyrinde devam ediyor ama önceden bazı zamanlar çok aşırı ağrım olurdu şimdi çok aşırı olmasa da ağrı kesicisiz biraz yatarak sıcak su torbası ile idare edebiliyorum
Mervece1 Tiiffany Ayy 3. Sezeryanı göze alabiliyor musunuz 🙈 çok zor ya ben 3 ay önce doğum yaptım şu an çok korkuyorum
Mervece1 myangelson Allah bir kolaylığını verirmiş yoksa ben ağrıdan ölürdüm parolla asla geçmezdi o ağrı şu an hiç yok benim de çok şükür 🙈
Mervece1 Tiiffany O olanları bilerek tekrar ameliyata girmek nasıl bir cesaret ama 🙈😢 ilkler bilinçsizce oluyor.
Tiiffany Mervece1 Ben normal sancıyıda çektim bana göre normal doğum daha fena 😀 bence sezeryan onun yanında hiç bişey 😀
Mervece1 Tiiffany ben de çektim sabaha kadar. 3 cm açıklık vardı, bir sebepten acil sezeryana alındım gerçekten o sancı çok daha fenaymış 😂 darısı bize diyelim o zaman 😂☺️