Ozgee123 Her altını değiştirdiğimizdemi sürmeliyiz?yoksa arada bir mi yani hangi aralıklarda kullanmalıyoz kızlar
1Gunes Ozgee123 bebeğiniz yeni doğan ise ben her değişimde az az sürüyorum. Çünkü molfix oğlumda pişik yaptı ilk günden ve primaya geçip pişik kremini bol bol sürmek zorunda kaldim🥺
nilsmomy Ozgee123 gece yatırırken mutlaka sürüyorum çünkü geceleri 💩 yapmadıkça alt açmıyorum uykusu bölünüyor bir de sabahları ilk değişince sürüyorum onun dışında sürmüyorum kızarıklık olursa geçene kadar sürüyorum