Arkadaşlar merhaba beşinci ayımdayım kaç defa hastaneye gittiğimde ama devlet hastanesi bana kıza benziyor diyorlar ama tam net belli değilAma bu sefer özele gideceğim yani muayenele birlikte 250 TL tutuyor size bir şey soracağım renkli ultrason üç boyutluydu galiba ondan da ücret alıyorlar mı yoksa oda dahil mi yani bir fikri olan bana yazabilir mi