Kairem balla ben özel hastaneyeyse 32+0 ken gittim devlet hastanesine devlette demesinmi sen 33+4 sun. Bende dedim özel hastanede 32 yım şuan o yüzden bugün geldim ben bilmiyordum diye. Onlarda rapora sat tarihine gore 32 diye ufak oynama yaptılar 32 hafta raporu verdiler :) sıkıntı olmuyo yani kacta gidersen git onu ayarliyolar