gamzosgamzos Aysenur426868 bana 2.sezaryana 38+0 a verilmişti gün tabi benim normal doğum olarak başlayınca 36+5 te sezaryen oldum yani bence normal 38+5 e gün vermesi
Tiiffany Aysenur426868 Bence doktoruna gore bu durum değişiyor 2.sezeryanım 39’da oldu 3.sezeryan olacak sordum dr’a 39 dedi
Aysenur426868 cahillesohbetikestim ama 2.cocugunuzmu canım normalde 3.veyahut 4. Çocuklara daha erken olurmus
cahillesohbetikestim Aysenur426868 2. Doğumum 38. Hafta itibariyle alıyorlar zaten. Bence erken değil.
HTSY-3535 41+2 de oldum sezeryan 37 haftalık Ken oldum sezeryan 3.sezaryanım Doktorum 40 haftalık Ken dedi doktorunun takibine bağlı 🌸