33+2 yiz bugun doktora gittik bebeğim doğum pozisyonunu almış almasıda yetmemiş baskı yapıyormuş doktor ayağa kalkma en azından 3 haftayı doldur bu beklemeyecek yoksa gelecek dedi ağrın olursa haber ver ciğer geliştirici yapıcam dedi biraz canım sıkıldı böyle olanlar var mı aramızda