Ebrarliva kızlar sizce karnım cokmu asagida ilk kızımda hiç öyle degildi aydınlatır mısınız beni normalmi acaba aşağıya doğruda cok baskı hissediyor gibiyim
Edafmo Ebrarliva bence normal, karın büyüdükçe yukarı çıkıyor çünkü. Bebeğin konumu da aşağıda, yavaş yavaş göbek hizasına çıkacak sonra tekrar aşağı inecek zaten
nilsmomy Ebrarliva yok aşağıda olunca göğüs ile arasında yaklaşık 4 parmaklık mesafe oluyor sizin neredeyse göğüs hizasında gibi
Ebrarliva Ceylinmelike korktum ya vajinamda da çok şişlik var bebek aşağıda baskı yapior ondanmi dedim acaba
Emineedrk Ebrarliva 25. Haftalarda tam göbek bölgesinde oluyor 28. Haftada falan mideye daha yakın oluyor 34. Haftam bitmek üzere şuan karnım aşağıya düşmeye başladı 🥰