Aleyna_cakmak01 Kızlar 15 haftalık gebeyim doktorumuz bebeğin aşada olduğunu söyledi yukarı çıkması gerekiyormuş benimle aynı durumu yaşayan var mı varsa bu durumu nasıl atlattınız
Gizzgzz Aleyna_cakmak01 benimki de hep aşağıdaydı hala öyle 28. Haftaya giriyorum yarın sadece yat dikkat et yapacak başka hiç bişey yok benimki çıkmadı yukarı inşallah seninki çıkar
RabiaKose Aleyna_cakmak01 çok iş yapma genelde yat ayaklarını yukarıya doğru dik, bende öyleydim korkma düzeliyor 😍