17papatya mrvsrcn biz de 7+4 olduk canım çarşamba gideceğim nasipse çok güzel duygularmış..Mide bulantıları oluyo mu ben ilaç kullandığım halde yine de ara ara oluyo maalesef
Aysenurkayaa23- mrvsrcn Merhaba bende 8+ 3 bildiğim kadarıyla kese yuvarlaksa kız fasulye gibiyse erkek diyorlar
mrvsrcn 17papatya benim kist oluşmuş bebekle birlikte doktor bebeğe zararı yok kist yumurtalıkta dedi ama bugün gördüm ultrasonda kocaman olmuş büyümüş ici sıvı dolu dedi bi müdahale de bulunamam şu an dedi ama ağrı yapıyor öyle bir sıkıntım var 😢
Aysenurkayaa23- mrvsrcn bende de 6 cm kist oluşmuş 7 haftada gördü ama hamilelik kisti bebeği besler 4 5 aylıkken kendiliğinden yok olur diyor bende de ağrı yapıyor normal diyor doktor bebeğe zararı yok dedi
AsyaCngz55 Aysenurkayaa23- ayyy bu doğru mu 😁 benim kese tam fasulye hadi bakalım heyecanlandım bir daha şimdi nasılsa küçük diye cinsiyeti düşünmüyordum