Pemberuya Kızlar aşırı derecede unutkanlaştım bu ara sizde de oldu mu? Kardeşimin kaynı doktor hamilelikten oluyor falan dedi 5 dk önce konuştuğumu unutuyorum resmen
Sevdemmm41 Pemberuya bende de oluyor ilaçlarımı içip içmediğim unutuyorum doktorum olmaz dikkat etmen gerekiyor dedi şimdi çizelge yaptım içtim mi işaretliyorum düzenli içiyorum şimdi
Deletedmom_116 Pemberuya Ben Sanki yaşlandım😂dün yemek yaptım çorbanın altını açmışım taşmış hertarafa Eşim bı baktı ben bı taş içtim Ocak iki taş içmiş diye dalga geçti😂😂😂
ilkanneyim06 Olmuştu ben gebeyken hamileliğin ortalarında ciddi artmıştı ocağı falan unutup komşulara gidiyodum
Mr29 Pemberuya eşim çok gülüyor bu hallerime eskiden böyle değildin diyip duruyor bilerek unutmuyormuşuz baksana 😅