NuurKayra Selam kızlar 39 haftalik gebeyim sancilarim oluyo ama açıklık hic yok rahim ağzı kapalı daha dedi doktorum pazartesi tekrar gel muayene edelim dedi sizce acilma olur mu bu arada cati muayenesinde hafif darlık var demişti