Nurrrr90 Kızlar tokiden ev alan varmı izmir merkez tokiden ev cıktı nasıl ilerliyor süreç bilgisi olan paylaşabilirmi
Zeynepozcan Nurrrr90 depremden dolayı şuan beklemede sanırım onlar bizimle iletişime geçecekmiş ben öyle duydum daha farklıysa bilmiyorum
Nurrrr90 Zeynepozcan bende şey duyddum bir ay içerisinde sözleşmeye çağırcaklarmış imzalayıp peşinatı yatıracakmışız peşinat 60bin diyor ama ne olur bilmiyorum sana da mı iMir merkez cıktı canım
Zeynepozcan Pembesarelle2 hiç bilmiyorum ki kura çekilirken YouTube üzerinden canlı yayını izledim ilk önce orada gördüm sonra da e devlette gördüm
Kuskoysunlaryoluna Nurrrr90 benim düşmedi de yarın açıklanacağı söyleniyor inşallah netleşir teşekkürler 🙏🏻