Yesraan şöyle anlatayım sancı direk giren bişey değil gittikçe şiddetleniyor . Hafif olan yerlerde bol nefes çekip verebilirsiniz ama sancının zirve zamanlarında hızlı hızlı burundan alıp ağızdan vericeksiniz 😂 sancının şiddetine göre nefes alıp vermeniz farklı olmalı yani 👍🏻 Bir de ıkınma mantığıda nefesinizi alıyorsunuz nefesiniz bitene kadar çenenizi gögsünüze yaslayıp ıkınıyosunuz. Bağırmak zaman kaybı yada ebelerle tartışmak bol bol nefesle bu süreci atlatabilirsiniz enerjinizi bebeğinize kavuşmak için harcayın 🙏🏻😂