Kızlar bana 7 haftalikken kanama alanı var demişlerdi ilaç vermemişti dinlen istiharat et demişti sonra ben içime sinmedi başka doktra gttim oda Grek yok progestana ama için rhatliycaksa gce 1 tne iç skinti olmaz dedi bugünde gttim kanama alanı kalmamış içme dedi 9 hftaligiz sizce 12.haftya kdr icsemmi yoksa doktrami dinlesem 7 ay önce düşük yptim korkuyorum