Babybulut merhaba
5,9 ve 12. Haftalarda kanamam oldu.. Sonuncusu epey yoğundu, 4 gün sürdü neredeyse.
Şuanda 15+3, ilk kanamadan sonra kahverengi lekelenme olmadan geçirdiğim gün sayısı toplam 15 flndr..
Kahverengi leke normal dedi dr, biriken kanı atıyormuş.. Progestan kullanmaya devam
Nasıl kullanıyorsunuz bilmiyorum ama fitil tavsiye ederim, ben bir haftaya kadar ağızdan alıyordum.. Yan etkisi çok fazla maalesef 😔 birde fitil daha etkiliymis