Eda_11 Kızlar merhaba 19+2 hamileyim. Sabahtan bu yana kasıklarımda geçmeyen bir ağrı var. Normal mi ? Yoksa ters giden birşey mi var acaba ? Önceden öksürüğüm zaman ya da hapşırık olduğu zaman bıçak gibi saplanirgeri giderdi ama şimdi geçmiyor.