Dln1997 Ahh ahhh benimde aynı şekilde. Üst genital alt karın ve karnımın sol tarafı hatta üst bacaklarım bile çatladı. Kremmiş yağmış hepsi yalan dolan. Sürdüğüm yağların kremlerin haddi hesabı yok. Banamısın demedim😱 Evet üst genital biraz karardı bemimde. Normalmiş hepsi. Doğumdan sonra tamamen geçmiyor malesef. Böyle. De kalmıyor ama izler kalıcı oluyor. Yani artık bunlar artık evladımızdan bize kalan izler olarak taşıyacağız ♥️ Başta çok moralim bozuldu benimde beyaz pamuk gibi bir vücudum vardı😢 Gidip gelip aynaya bakıyorum ve kendimi alıştırmaya çalışıyorum…