Betulll1996 Kızlar selam 27+3 24 haftamda şeker yüklemesi sonucu gebelik şekerim çıktı ve diyet uygulandı kilom 74 dü bugün tartıldım 71.50 düşmüşüm korktum sizce diyetten dolayımı kilom düştü korkuyorum başınıza gelen varmı 🤲😞
minnakkurabiyelerim Betulll1996 gebelik sekeri ödem de yapıyor biraz ödem de atabilirsin bebek kilo beslenmeye devam ediyordur korkma bence 😊
ysmnprltn E tabii ki diyetten dolayı düşmüştür kız korkma bebiş kilo alır ama sen verirsin normal bunlar
ozgem_34 Kilo kaybetmen çok iyi bebişini sağlıkla kucağına alırsın inşallah nasıl bir diyet uyguladın acaba bende 31. Haftadayım 74 kiloyum ama hızlı alıyorum dr doğuma kadar şeker riskim olabileceğini söyledi
Betulll1996 ozgem_34 canım un şeker patates makarna öyle şeyler tatlı yok hayatımdan çıkarttım tamamen ekmek 1 buçuk dilim. Çavdar yada kepek ince dilim yumurta haşlanmış biber domates salatalık zeytin ve yağsız peynir diyet
ysmnprltn Betulll1996 korkma bi şey olmaz bende de gebelik şekeri var bebeğim kilo alıyor ama kilom sabit kalıyor çünkü ben zayıflıyorum. Bunlar güzel gelişmeler🍀
ozgem_34 Betulll1996 canım benim senin stres yapma senin kilo vermen bebişini sağlık demek o daha sağlıklı kilo alıyor için rahat olsun kilo konusunda darısı başıma
Betulll1996 ozgem_34 ayy içim rahatladı valla sağolun kızlar inşallah sende sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alırsın